Adakah ini BLOG?

ok.. snanye aku xtau ye.. ni blog atau ape2.. aku pakai hentam je..
aku merasekan aku nk ade blog.. so ini blog aku..
tp sbenanye aku xtau pon blog tu ape.. aku tgk org lennye blog lebey kurg tmpt dorg nk tulis2 la.. so, ni tempat tulis2 aku.. almaklum la..pokok asek kene tebang je kalau kite dok beli buku.. so, bole 2lis kat snie, aku pon tulis la.. tp aku xnamekan ni blog.. aku namekan ini, "BUKU CONTENG - CONTENG"..

Tuesday, November 10, 2009

VISTA TTDI nk TUTUP???

kehkehkeh..

Vista TTDI nk tutup..
bulan nie maybe bulan yg terakhir...
xde brg lg da dalam kedai 2..

jual barang2 display je..
murah2..
tp xde la mura sgt..
ikut aku la nk jual bape kan..

hmmm
Vista TTDI akan ditutup kerana...
aaaa.. bukan nk mengata la kan..
sale di sana tdaka beberapa aktif..
skejap ade..
kejap xde..

aku lak bukan ade keje sgt kalau dok kedai tu..
makan, tgk tv, men game, tdo..
2 je la..

jd mmg patut la kedai tu tutup..
drpd bg aku makan gaji buta..
tp xpe la..
aku pon nk benti keje da..
hehehehehhe~

So, kepda staf2 Vista Electronic Solution Sdn. Bhd... smoga Maju Jaya ye...

No comments:

Post a Comment