Adakah ini BLOG?

ok.. snanye aku xtau ye.. ni blog atau ape2.. aku pakai hentam je..
aku merasekan aku nk ade blog.. so ini blog aku..
tp sbenanye aku xtau pon blog tu ape.. aku tgk org lennye blog lebey kurg tmpt dorg nk tulis2 la.. so, ni tempat tulis2 aku.. almaklum la..pokok asek kene tebang je kalau kite dok beli buku.. so, bole 2lis kat snie, aku pon tulis la.. tp aku xnamekan ni blog.. aku namekan ini, "BUKU CONTENG - CONTENG"..

Monday, July 26, 2010

moral of the story..

brape kali nk kene ucap perkataan "maaf" atas kesilapan yang berulang..
aku sendiri da penat utk mengucapkan perkataan itu..
kalau boleh aku da xnk ucapkan perkataan itu..
atas kesalahan sama yang kerap aku lakukan..

aku tau kawan-kawan ade dengar cite pasal aku..
tp aku tak kesah..
mereka boleh "membahan" aku..
aku akan amek bende tu sbg cabaran..

tp ape yang aku harapkan..
kawan-kawan aku..
kalau sampai masenye nanti..
toksah la ikut style aku nie..
cam haram..
jd kan ape yang terjadi kat diri aku ni sbg satu pengajaran..

aku pon akan anggap bende nie pengajaran..
guru berpesan "kita kena cari takdir utk diri kita, bukan menunggu takdir"..

sampai bila aku nk dok kat takok nie??
guru pesan "hidup jangan serupa lembu"..

aku kene buat betol-betol..

1 comment: