Adakah ini BLOG?

ok.. snanye aku xtau ye.. ni blog atau ape2.. aku pakai hentam je..
aku merasekan aku nk ade blog.. so ini blog aku..
tp sbenanye aku xtau pon blog tu ape.. aku tgk org lennye blog lebey kurg tmpt dorg nk tulis2 la.. so, ni tempat tulis2 aku.. almaklum la..pokok asek kene tebang je kalau kite dok beli buku.. so, bole 2lis kat snie, aku pon tulis la.. tp aku xnamekan ni blog.. aku namekan ini, "BUKU CONTENG - CONTENG"..

Thursday, January 28, 2010

Bahaya Ada Dimana Sahaja

Di dalam rumah - sekeluarge mati di bunuh ahli keluarga sendiri

bahaya dimana sahaja..

sedang zali berteduh dari hujan yang sedang lebat sambil mencangkung dan hisap rokok dunhill, tetiba, kedegang!! gedegang!!!.. begitulah bunyi yang kedengaran.. kelihatan sebuah kereta sudah terbabas di sisi jalan tempat penunggang motosikal berteduh hujan di seberang jalan tanpa zali sedari..

bukti!! tempat yang disangkakan selamat kononnya..boleh berteduh dari hujan dan boleh menghisap rokok.. nyata di depan mata..

Bersedialah! bahaya di mana sahaja.. sekalipun di tempat yang di rasakan selamat..

1 comment: