Adakah ini BLOG?

ok.. snanye aku xtau ye.. ni blog atau ape2.. aku pakai hentam je..
aku merasekan aku nk ade blog.. so ini blog aku..
tp sbenanye aku xtau pon blog tu ape.. aku tgk org lennye blog lebey kurg tmpt dorg nk tulis2 la.. so, ni tempat tulis2 aku.. almaklum la..pokok asek kene tebang je kalau kite dok beli buku.. so, bole 2lis kat snie, aku pon tulis la.. tp aku xnamekan ni blog.. aku namekan ini, "BUKU CONTENG - CONTENG"..

Friday, February 12, 2010

Orang Zaman Sekarang Pakai Pistol la..



Lokasi : Berhampiran CIMB dalam UPM

Zali baru lepas hantar report pd staff di Unit "*****".. Kebetulan hujan ketika itu.. air soya menjadi pilihan untuk diminum.. Sehingga air soya habis, hujan masih belum berhenti..

Zali menuju ke arah yang lain.. Mengadap parker kereta.. Hujan masih..

Staff UPM lalu dihadapan Zali.. Zali tengok sahaja gaya staff bersahaja ala-ala samseng..

Dua orang gadis lalu dihadapan Zali.. Zali tengok ape yang patut..

Gadiss itu menuju dan terus masuk ke sebuah kereta yang baru sahaja berhenti disitu.. Staff tadi masih di situ.. di motornya yang sangat hampir dengan kereta itu..

Zali mengalih pandangan.. bermain dengan botol air aoya yang telah habis isinya..

Zali mengalih pandangan kembali ke arah kereta.. kelihatan, lelaki yang berada dalam kereta itu sedang meninjau bumper belakang kereta itu.. Di suatu sudut berhampiran kereta itu, seorang lelaki keluar dari kereta.. Muka agak marah..

Terus!!! sampai kaki lelaki itu ke perut lelaki itu.. dan beberapa serangan lain terus menuju ke arah lelaki itu.. Staff cube menolong..

Hanya kedengaran "sori" dari mulut lelaki itu ketika diserang.. Zali hanya lihat dan cuba untuk berfikir.. Zali tidak tahu siapa yang salah..

Seorang itu pergi setelah diredakan staff.. Gadis berdua itu keluar dari kereta.. Lelaki tadi hanya mampu berlagak "poyo" dihadapan gadis..

Maka, benarkah orang zaman sekarang PAKAI PISTOL??????

1 comment: