Adakah ini BLOG?

ok.. snanye aku xtau ye.. ni blog atau ape2.. aku pakai hentam je..
aku merasekan aku nk ade blog.. so ini blog aku..
tp sbenanye aku xtau pon blog tu ape.. aku tgk org lennye blog lebey kurg tmpt dorg nk tulis2 la.. so, ni tempat tulis2 aku.. almaklum la..pokok asek kene tebang je kalau kite dok beli buku.. so, bole 2lis kat snie, aku pon tulis la.. tp aku xnamekan ni blog.. aku namekan ini, "BUKU CONTENG - CONTENG"..

Sunday, April 18, 2010

apakah??

kalau kite perasan kite ni betol pon, tp jgan lah kite dok salahkan org.. cari kesalahan org.. betolkah kita kalau kita mencari kesalahan orang..

kadang2, sesenang hati kita utk berburuk sangka pada sesorang.. seolah-olah kita saje yang betol.. walhal, kita tak tau pon masalah sbenarnye seseorang itu.. terus menunding jari, buruk sangke..

pasti ada sebab atas setiap ape yang dilakukan oleh seseorang.. tp kite pulak yang pura-pura tahu padahal tdak pernah bertanya masalah seseorang itu.. membuat andaian sesenang hati..

apakah???

No comments:

Post a Comment