Adakah ini BLOG?

ok.. snanye aku xtau ye.. ni blog atau ape2.. aku pakai hentam je..
aku merasekan aku nk ade blog.. so ini blog aku..
tp sbenanye aku xtau pon blog tu ape.. aku tgk org lennye blog lebey kurg tmpt dorg nk tulis2 la.. so, ni tempat tulis2 aku.. almaklum la..pokok asek kene tebang je kalau kite dok beli buku.. so, bole 2lis kat snie, aku pon tulis la.. tp aku xnamekan ni blog.. aku namekan ini, "BUKU CONTENG - CONTENG"..

Thursday, April 15, 2010

call

dan dia mendapat satu panggilan.. tujuan nya supaya ikut bersama dalam misi mereka.. apakah??? da xde org nk join ke sampai tepon2 utk suh join.. ksian mereka.. macam tiada yang mahu menyertai mereka.. maka, mereka seperti mencari ahli baru utk menyertai mereka.. persoalan nya, ade ke org nk join dorg..?? lantak la..

No comments:

Post a Comment